Orhan KURULAN Menu

Permalink:

Önemli Google AdWords Güncellemeleri

Mobil’in artan gücü ve mobil tüketici davranışları dijital pazarlama sektörüne yön verirken AdWords tarafındaki güncellemelerin önemli bir kısmının da mobil odaklı olduğunu görüyoruz.

(comments are closed)

2016 yılı Google AdWords için güncelleme anlamında oldukça hareketli bir yıl oldu. Mobil’in artan gücü ve mobil tüketici davranışları dijital pazarlama sektörüne yön verirken AdWords tarafındaki güncellemelerin önemli bir kısmının da mobil odaklı olduğunu görüyoruz. 2017 yılında da oldukça önemli güncellemelerin yolda olduğunu düşünüyorum.

2016 yılında Google AdWords’deki Önemli Güncellemeler; Continue reading…

    Permalink:

    Mobil Uygulamalarda Dijital Pazarlama Çalışmalarının Raporlanması

    E-Ticaret kanalında raporlama ve analiz yaklaşımlarında Türkiye pazarı gelişme gösterirken, “mobil uygulama” alanında dijital pazarlama çalışmalarının raporlanması, en iyi araçların kullanılması ve doğru yaklaşımların belirlenmesi konusunda hala eksiklikler olduğunun farkında olduğumuz için bu konuya değinmek istedim.

    (comments are closed)

    Türkiye’de 2015 ve 2016 yıllarını elektronik ticaret çerçevesinde değerlendirirken beklentilerimizden birisi de mobil ticaretin daha da yaygınlaşması ve Türkiye pazarında olgunlaşmasıydı. Mobil ticarete ayrılan reklam bütçeleri, dünya genelinde her yıl toplam dijital pazarlama bütçesi içerisinde artmaya devam ederken, elbetteki dijital pazarlama çalışmalarının raporlanması, doğru araçların ve doğru yaklaşımların kullanılması mobil ticarette başarının anahtarlarından birisi haline geldi.

    E-Ticaret kanalında raporlama ve analiz yaklaşımlarında Türkiye pazarı gelişme gösterirken, “mobil uygulama” alanında dijital pazarlama çalışmalarının raporlanması, en iyi araçların kullanılması ve doğru yaklaşımların belirlenmesi konusunda hala eksiklikler olduğunun farkında olduğumuz için bu konuya değinmek istedim.

    Continue reading…