Orhan KURULAN Menu

Viewing all items for tag google reklam

Permalink:

Google Reklamları İle Kazanılan Müşterilerin Yaşam Boyu Değerini Ölçmek

Google Reklamları İle Kazanılan Müşterilerin Yaşam Boyu Değerini Ölçmek

Washington Üniversitesi’nde Yayınlanan Bir Araştırmada Google Reklamları İle Kazanılan Müşterilerde Yaşam Boyu Müşteri Değeri Daha Yüksek Görünüyor

musteri-yasam-boyu-degeri

Araştırmalar, Google reklamları (Arama Ağı Reklamları) ile kazanılan müşterilerin diğer kanallara kıyasla daha yüksek satın alma oranına sahip olduğunu gösteriyor. Gelecek satın alma değerleri ve çevrimdışı satın alma kanalları da hesaba katıldığında, Google reklamları ile edinilen yeni müşterilerin yaşam boyu değeri geleneksel yöntemlere göre elde edilen müşterilerin değerinden daha yüksek. Aşağıda paylaştığım araştırmada kullanılan yöntem, küçük ve orta ölçekli işletmeler için dijital reklamcılıkta, arama ağı reklamları yatırımlarının uzun vadedeki getirilerinin değerlendirmesi için bir kılavuz olabilir. Analytics çok kanallı huniler ve dönüşüm değerlerindeki veriler incelenirken Washington Üniversitesi’nde yapılan bu araştırmayı okumanızı öneririm.

Measuring the Lifetime Value of Customers Acquired from Google Search Advertising (PDF – 169 KB – English)

Google Arama Ağı Reklamları İle Kazanılan Müşterilerin Yaşam Boyu Değerini Ölçmek (PDF – Türkçe çevirisini yazarların onayı ile burada yayınlayacağım.)

  • Thanks for leaving a comment, please keep it clean. HTML allowed is strong, code and a href.

    Comment moderation is enabled, no need to resubmit any comments posted.

Permalink:

Google AdWords Yeni Reklam Uzantıları

Google AdWords Yeni Reklam Uzantısı

Kullanıcı Yorumları ve Değerlendirmeleri AdWords Arama Ağı Reklamlarında Kullanılabilecek!

Google Consumer Barometer ile sık sık doğruladığımız üzere kullanıcılar bir ürün ya da hizmet almadan önce internetten mutlaka arama yapıyor. Bir elbise alırken, tatil fırsatlarını araştırırken, elektronik eşya satın almadan önce yapılan tüm aramalarda artık binlerce seçeneğin hem Google reklam alanında hem de google organik ağında bulunduğu kesin! Ancak daha iyi bir deneyim sunmak amacıyla Google, arama ağı reklamlarına kullanıcı oyları, ürün değerlendirmeleri ve sosyal etkileşimleri de ekledi. Google reklamları ile sitenizi ziyaret eden potansiyel müşterilerinize artık reklam alanlarında bu ek özellikleri göstererek satın almadaki karar verme adımlarını kısaltma şansımız olabilir ve tabii ki tıklama oranları ve reklam performansınızı arttırmanın önemli bir yolu olarak ilerleyen günlerde karşımıza çıkacak.

Google Tüketici Değerlendirmeleri

Google Tüketici Değerlendirmeleri

Tüketici Değerlendirme Notları Yayında!

Google, arama ağı reklam ağında “Tüketici Değerlendirme Notları”nı (Consumer Ratings Annotations) önümüzdeki günlerde Amerika, İngiltere ve Kanada’da kullanıma sunacak. Tüketici değerlendirme notları şuan Türkiye’de aktif olmayan Google Tüketici Anketleri (Google Consumer Surveys) üzerinden gelen veriler ile sağlıyor. Bu platformda 1000 ve üzeri anket sonuçlarına göre oluşan veriler sürekli canlı tutularak yüzyüze yapılan anketlerden ya da halka açık yapılan anketlerden daha verimli bir şekilde yönetiliyor.

Daha Fazlası

Dünya genelinde tüm reklamverenler için kullanıma açılması planlanan bu özellik şuan Amerika, İngiltere ve Kanada için aktif durumda. Başvurmak için bu formu kullanabilirsiniz.

AdWords Blog’unda yapılan resmi duyuruya buradaki linkten erişebilirsiniz.

  • Thanks for leaving a comment, please keep it clean. HTML allowed is strong, code and a href.

    Comment moderation is enabled, no need to resubmit any comments posted.