Google AdWords Yeni Reklam Uzantıları
Google AdWords Yeni Reklam Uzantısı
Kullanıcı Yorumları ve Değerlendirmeleri AdWords Arama Ağı Reklamlarında Kullanılabilecek!
Google Consumer Barometer ile sık sık doğruladığımız üzere kullanıcılar bir ürün ya da hizmet almadan önce internetten mutlaka arama yapıyor. Bir elbise alırken, tatil fırsatlarını araştırırken, elektronik eşya satın almadan önce yapılan tüm aramalarda artık binlerce seçeneğin hem Google reklam alanında hem de google organik ağında bulunduğu kesin! Ancak daha iyi bir deneyim sunmak amacıyla Google, arama ağı reklamlarına kullanıcı oyları, ürün değerlendirmeleri ve sosyal etkileşimleri de ekledi. Google reklamları ile sitenizi ziyaret eden potansiyel müşterilerinize artık reklam alanlarında bu ek özellikleri göstererek satın almadaki karar verme adımlarını kısaltma şansımız olabilir ve tabii ki tıklama oranları ve reklam performansınızı arttırmanın önemli bir yolu olarak ilerleyen günlerde karşımıza çıkacak.
Tüketici Değerlendirme Notları Yayında!
Google, arama ağı reklam ağında “Tüketici Değerlendirme Notları”nı (Consumer Ratings Annotations) önümüzdeki günlerde Amerika, İngiltere ve Kanada’da kullanıma sunacak. Tüketici değerlendirme notları şuan Türkiye’de aktif olmayan Google Tüketici Anketleri (Google Consumer Surveys) üzerinden gelen veriler ile sağlıyor. Bu platformda 1000 ve üzeri anket sonuçlarına göre oluşan veriler sürekli canlı tutularak yüzyüze yapılan anketlerden ya da halka açık yapılan anketlerden daha verimli bir şekilde yönetiliyor.
Daha Fazlası
Dünya genelinde tüm reklamverenler için kullanıma açılması planlanan bu özellik şuan Amerika, İngiltere ve Kanada için aktif durumda. Başvurmak için bu formu kullanabilirsiniz.
AdWords Blog’unda yapılan resmi duyuruya buradaki linkten erişebilirsiniz.