Orhan KURULAN Menu

Permalink:

Yeni Gmail Sponsorlu Reklamlar

Gmail Sponsorlu Reklamlar

Gmail Sponsored Promotions Beta

Bir süredir Türkiye’de de beta testi yapılan ve yeni bir reklam modeli olan GSP (Gmail Sponsorlu Reklamlar) reklam hedef kitlelerine Gmail inboxlarında ulaşabiliyor.

Yandex Gmail Sponsor Reklamı

Yandex Gmail Sponsor Reklamı

Genel olarak hedefleme, maliyetler ve reklam özellikleri ile ilgili bilgiler ise, Bugün Yandex’in de kullandığını fark ettiğim (http://goo.gl/7nShNQ) yeni Gmail arayüzü içerisindeki bu reklam modelinde e-posta içerisindeki 650×650 HTML reklam alanında

Yandex Gmail Sponsorlu Reklamı

Yandex Gmail Sponsorlu Reklamı Mobil Görünüm

  1. Temel (resim yada görsel),
  2. Video içerikli,
  3. Form içerikli alana, linkte de gördüğünüz e-posta görünümündeki bölüme tıklandığımızda ulaşabiliyoruz.
Inbox Görünümü

Inbox Görünümü

Gmail Sponsorlu Reklamlar’ın hedefleme seçenekleri ise;

  1. Alanadına göre,
  2. Anahtar kelime ile,
  3. İlgi alanlarına göre,
  4. Ürün kategorilerine,
  5. ve (bence) en önemlisi  e-posta listelerine göre,

yapılabiliyor.

Maliyetlendirme ise; CPC bazında, reklama erişim sağlayan alan tıklanıldığında (büyük alan açıldığında) ödeme yapılıyor. Bu alanın görüntülenmesi, başka birine e-posta olarak yönlendirilmesi ya da iç linklerin tıklanması ile ilgili ise en az 30,000 TL harcama taahhütü olduğu söyleniyor.

Beta erişimine sahip olunduğunda http://goo.gl/vG7yXb adresinden ilgili panele giriş yapabilirsiniz.

gsp-panel

Deneyimleri ve performans değerlendirmelerini bu yazı altında paylaşacağım.

  • Thanks for leaving a comment, please keep it clean. HTML allowed is strong, code and a href.

    Comment moderation is enabled, no need to resubmit any comments posted.