Google Reklamları İle Kazanılan Müşterilerin Yaşam Boyu Değerini Ölçmek
Google Reklamları İle Kazanılan Müşterilerin Yaşam Boyu Değerini Ölçmek
Washington Üniversitesi’nde Yayınlanan Bir Araştırmada Google Reklamları İle Kazanılan Müşterilerde Yaşam Boyu Müşteri Değeri Daha Yüksek Görünüyor
Araştırmalar, Google reklamları (Arama Ağı Reklamları) ile kazanılan müşterilerin diğer kanallara kıyasla daha yüksek satın alma oranına sahip olduğunu gösteriyor. Gelecek satın alma değerleri ve çevrimdışı satın alma kanalları da hesaba katıldığında, Google reklamları ile edinilen yeni müşterilerin yaşam boyu değeri geleneksel yöntemlere göre elde edilen müşterilerin değerinden daha yüksek. Aşağıda paylaştığım araştırmada kullanılan yöntem, küçük ve orta ölçekli işletmeler için dijital reklamcılıkta, arama ağı reklamları yatırımlarının uzun vadedeki getirilerinin değerlendirmesi için bir kılavuz olabilir. Analytics çok kanallı huniler ve dönüşüm değerlerindeki veriler incelenirken Washington Üniversitesi’nde yapılan bu araştırmayı okumanızı öneririm.
Measuring the Lifetime Value of Customers Acquired from Google Search Advertising (PDF – 169 KB – English)
Google Arama Ağı Reklamları İle Kazanılan Müşterilerin Yaşam Boyu Değerini Ölçmek (PDF – Türkçe çevirisini yazarların onayı ile burada yayınlayacağım.)